Wednesday, July 7, 2010

CONTEST tq pd org yg telah tag saye!

Firstly, Thx a lot to Anisah. Rajin benar die men'tag saya. Amat menghargai nye :)
Okehh saya di tag untuk menyertai PHOTOGENIC contest by Adik Mia Farrow's.. Kiut adik ni serta orang yang tag saye juge. 
Keterangan lebih lanjut pasal contest ni ade kat site Mia Farrow's ni . 

Tengkiu tau Anisah .. 
Oke kat bawah ni pix yang saya wakil kan bagi mewakili diri saya .
.Dan sedikit description ringkas mengenai nye.


Saya tak rase pix ni cantek dan fotogenik. But memandangkan latop saya rosak dan berada di bengkel maka nya tiada pilihan gambar lain. Gambar ni saya dapat dari Apeng sempena pix Pre-Wedding ari tu. 
( Note : Why I choose this pix, sebab? ekceli this new candid from my special photographer. Xnampak sangat fotogenikk haha even da taw da saye memang tak fotogenik. Haha okeh this i like this 1 coz nampak mata saya yang betul2 bulat tu koottt. Ahh jangan nak mengade dah! )

Full stop, Tengkiu~
Untuk ini saya tag 3 orang kawan .. hehe .. ade ke erk?