Tuesday, July 20, 2010

Gud Bye BM!! I will miss u ..

Tadi nak mengupdate pasal bende lain ..
Tengok kat shoutbox anisah memberi award maka nya yg itu di dahulukan ..
Hahaha masa amat terhad 
Aku d'CC ini sudah berada sekita1 hour n 45 minutes ..
Wahhhh melambungla kebajetan yg ada ..

haha nk btw ..
BMW ku akan di jual 
Huhu mcm2 yg terjadi baru seminggu di KG ini
Napa ya akan di jual??

Kete tu remuk kerana eksiden .. mukin .. dan barangkali
aku tak mau beritau sesape yg aku eksiden sebenarnye
cite in juga tak ku beritahu pada En MOn ..
Jika di tahu pasti aku kn di marahi dan di LETERI nya??
( sudah tentu kerana beliau memang kuat berleter)

Jadi nya nasib la jika En Mon membaca entry ini 
Maaf ye syg .. NJ tak btw yg nj eksiden 
Pleaseeee jgn mara ..

So kerana keremukan yg agk teruk
abah decide : KITE jual je la BM tu benda da kene eksiden tak elok nk guna
tu lahh kata abah ..
aku turutkan saja
kerana, aku plan mau ke MTV dgn BM ku .. tp???
tak kesampaian ,. sedihkn??

Jadi nya 31 hb July ini aku dtg dengan babywhite saja .. mukin
kerana besok BM akan kembali dr workshop dan terus ke KEDAI
sedihh bukan???

mana tak sedih BM di cium treller ..
saat ini aku masih trauma ..
tapi?? tabahkan saja .. jiwa kental mesti kene teguh dalam memandu 
kalao tak anda takkan ke mana-mana nurul ..


Selamat tinggal BM ku, mukin jodoh kita sekadar di sini
dan mukin kau tak rela ku bawa kau ke MTV :(


p/s : EN Hanis jika anda terbaca entry ini .. tolong jangan tanya saya perkara yg terjadi kerana diri sy sdg dlm prosess melupakan tragedi ini.. bg sy masa yg lama bru anda tanya saya semula .. tq ;(