Wednesday, July 28, 2010

G o y a n g . . . .

Malam ni mata kuyu, perut kenyang.. Athoii tu la yg aku rase kat umah sekarang. Menjadi penganggur terbilang, siang bila bosan aku kuar jenjalan ato pi kaco embah or kazen2 aku kat umah depa. Siyess addicted giler sesangat nk tido ..

Streamyx da start beroperasi kat umah ni lebih kurang pukul 11 pg tadi. Wahh mengasyikkan alhamdulilah wat masa ni kekuda streamyx berkelajuan agak memuaskan, lebih kurang speed wimax  aku time kat KD dulu. Kebetulan dapat je internet kat umah 2,2 tv plak meragam dan rosak. Haha memang dowg ni bebtol mogok. 

Sama gak macam kes, bile babywhite balik terjadi kecacatan pada BM.. Ahhh abaikan.
Sepatut nye siang tadi aku kene pegi ikut Zul ( kazen ) niaga kat pasa malam tapi itu pun tak ku laksanakan.. 
Nurul... kemalasan makin menjadi2.

Lato aku masih d'KL so sayang la kan kalo internet dah boleh gune kat umah ni tapi tak di gunakan dengan sebbaiknya. Maka nya aku amik keputusan nak pinjam Latop Cik Asri *(my uncle) ..
Thanks Cik... die bagi pinjam ..
Sedih kan?? bagiku hidup tanpa latop..


Mata memang amat2 mengantok tak terkata
Menunggu En. Hanis memunggah barang amat lama ..
Al-maklumlah berpindah kerumah baru ,,
Now, amat mengantok .. :(