Saturday, July 17, 2010

Susur Perjalananku ini

Betul kata Kak Fira. nt kalo C Pavi ( Latop) ku pulang dan streamyx sudah melebarkan jalur lebar nye di rumah ku alamatnye berasap la2 C Pavi dengan teriakan kerana penat die melayaniku dengan tenet .. Hahaha tunggu dan lihat saja nt.
YESTERDAY,
belek punye belek inti external aku tibe2 teringat plak pict2 time final World Cup bebaru ni..
Tak lama mybe last 2 weeks ago.. Mungkin..
Dan bile belek2 lagi exeternal.. Baru ku realize banyak sungguh gambar2 model utk Lumix dalam external itu .......................................
Serius tak tipu sungguh banyak ...
Dan sungguh juga amat terindu2 suasana di sana ..
Hahaha enuff Nurul!!
Sungguh jangan rindu lagi kerana mukin nt kau akn menagis lagi ..
dramatis kan ..
Ade la beberapa gambar bile aku tgk balik dalam bilik sorg2 ..
Mst rase rindu yg teramat sangat itu pasti akn dtg ..
Sedih x??? Sedih kan??
( Kalo x sedih please bt2 sedih.. sob.. sob.. sob..)
But after this kenyataan aku mst terima kenyataan yg aku sudahh jauh dari mereka.
Dan ini tak bermakna yg aku pasti akn terus menjauh ..
Antara gambar2 yg aku tak sempat nak post utk entry sebelum ni aku wat sikit short explanation nak lepas gian, untuk short entry yg tertunggak .. Ini kerana kerosakan C Pavi ..

Rindu !! Selalu mst guard kat rimbe ni tnye aku 
G : Mau apa?
Babywhite : Amik org 
G : Rumah no berapa, blok apa??
Babywhite : Blok J, No umah tak taw
G : Flat kete ??
Babywhite : tengoklah sendiri ..
Haha berlagak x??? Berlagak kan??? Bukan nye ape rase nye selalu je aku masuk rimbe ni.. Hampir hari2 kot, guard pun guard yg same je.. soalan pun soalan yg sama je.. Pasni xde la guard tu sakit aty ngan aku lg.. Sebab aku tak de dah nak ganggu hidup dan job guard tu lagi ..
 Agak2 korang kenal tak mamat ni?? familiar kot mamat ni.. Nak taw kite google .. Try la google.. Sile google ape lagi .. Encik Sopan.. Okay da jumpe kann??? Sape tak google tu mmg pemalas .. Haha .. Nak taw ape die bt time ni?? Okai kali ni tak payah google dahh .. Tengok je kat bawah ni ..
 Rase2 nye ape dowg bt??? haha nak taw kene google lagi la..
 Da google jumpe ke x??? 
Ala depa buang sampah je pun .. yeke buang sampah? Kalo nak kepastian kene google lagi la.. Kalo tak jumpe jugak kene tanya dowg sendiri la.. Okehh??
------------------------------------------------------------------------------------
Okay 2 malam sebelum nak balik ke Johor adelah final world cup.. Paham2 la kan kalo sa WC ni ..
Ni kire entry tertunda sebenarnye tapi kene gak upload nak lepaskna gian .. Nak gak share kan ..
Okay sape ni??? Haha ni lahhh jeng.. jeng.. jeng ..
Kerana permintaan sy die sanggup menurut saje.. before nk tgk WC kat datarn sempat je kn .. Sorry noi dengan apeng kami terlewat sebab melayani mic dolu.. haha Boleh plak Karem bawak lagu SERULING ANAK GEMBALA by JEFFRY DIN .. 
Giler best karok malam tu.. Haha tp syg nye tu lahh last untuk sementara wakut .. memang tak boleh wat ape la.. The responsibilty was done !! So i need come back to them .. yayayayaya~
--------------------------------------------------------------------------------
Keesokan nya ... Aku didatangi oleh 3 org tetamu.. Salah satunye  adalah :
Qisha ni datang nak anta Latop auntie die .. But sebenarnye tak oke lg .. Cian QQ penat ... Np QQ??
Means Qisha Qaisara ler.. hehe, semapt jugak QQ dtg  2hari sebelum auntie mau pulang ke kg .. Hehe
dan semapt jgk auntie tgk Qisha pakai baju pink tu .. hehe

Qisha dan mama.. papa??? Sori Qisha tak muat auntie nak bubuh gambar papa,, berat la Qisha oi gambar papa.. hehehehe ... 
Jam sudahh pukul 12.02 minit..
Ini bermakna sudah 3 jam aku di CC ...
hehe ... tak ley wat ape la kalo da addicted..

Mintak2 la streamyx dpt cepat .. kalo tak habis duit aku ni ke Tiban saje .. ~

Akhir kata saya amat merindui org ini :
Amat2 rindu .... ^^
 sangat2 rindu ^^
lagi2 rindu..
Okehh tak boleh rindu byk2 ... haha 
melambung da bil kat CC ni ..
Okay next entry mybe next 2,3,4 days kot..
Ngumpul duit nak g CC lagi ..
Okay babai ... XOXO ..

P/s : Sori tak sempat nak edit2 pic ni .. So totally pic ni non-edited !!